Non progredi est regredi - neiti į priekį yra eiti atgal

 Anykščių r. Kavarsko pagrindinės mokyklos - daugiafunkcio centro
Traupio skyrius

previous arrow
next arrow
Slider
NAUJIENOS

Kova ir mirtys dėl Laisvės tą šaltą 1991-ųjų sausio 13-osios naktį nebuvo beprasmės. Gyvenimas tęsiasi. Bėgimo tradicija Traupio mokykloje, pagerbiant žuvusiuosius, taip pat. Tiesa, šįmet viskas kiek kitaip: atskirose namų valdose, gatvelėse, kaimo keliukuose, kartu tik su artimaisiais... Ir kareivišką košę ragaujame tik savo kieme... Bet visus mus jungia žinojimas, kad esame laisvi, kad laisvę turime branginti ir saugoti. Bėgimas – tai ne tik judėjimas, energija, jaunystė, tai ir atminties išsaugojimo būdas. Tų, kurie, būdami jauni, atidavė tai, ką turėjo brangiausia – savo gyvenimus. Vardan mūsų Laisvės. (Toliau yra penktokės Eglės sumontuotas filmukas apie tradicinį bėgimą Traupyje Sausio 13-ajai atminti)

Dar vienas vaikų sukurtas filmukas čia:

https://youtu.be/zHVDNLH3Zsc

Meninė-poetinė kompozicija, skirta Atkurtos Lietuvos Nepriklausomybės gynimo 30-mečiui.

Už kūrybinį darbą ačiū jaunosios kartos atstovei Indrei, gimusiai jau laisvoje Lietuvoje, bet savaip pajautusiai išsilaisvinimo dvasią.

 

20 gruodžio 22, Antradienis

Sveikinimas

Lapkričio 16 d. mūsų mokykla paminėjo Tolerancijos dieną. Šiais metais Tarptautinės Tolerancijos dienos simbolis – Tolerancijos dėlionė. Tarptautinė istorinio teisingumo komisija teigė, „jog mūsų visuomenė – kaip dėlionė, sudaryta iš skirtingų gabalėlių, kurias sujungus – gauname visos visuomenės paveikslą. 

Spalio 15 d. vyko tradicinė konferencija „Mokyklų edukacinės erdvės ir ugdymo procesas“. Atsižvelgiant į situaciją šalyje ir pasaulyje, ji surengta nuotoliniu būdu, neįprastai. Renginį inicijavo  Švietimo ir mokslo ministerija, organizavo Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras ir Vilniaus universiteto botanikos sodas.

Anykščių rajono savivaldybės meras, gamtininkas, Traupio botanikos sodo kūrėjas ir Traupio skyriaus biologijos mokytojas ekspertas  Sigutis Obelevičius pristatė dalyviams, kokia turi būti mokyklos aplinka, kad joje klestėtų biologinė įvairovė. Mokytojai, mokyklos bendruomenė gali pasinaudoti pačiomis įvairiausiomis galimybėmis turtinant aplinką, stebint ir fiksuojant joje klestinčius organizmus. Pranešėjas pamokė, kaip rinkti ir interpretuoti biologinės įvairovės duomenis mokyklos aplinkoje.